zaterdag 6 maart 2021

Alles over Papendrecht

Afzuiger in brand

15 juli 2007

PAPENDRECHT – In een woning aan de Boeieraak heeft zondagavond 15 juli brand gewoed. Er ontstond brand in de afzuiger. De zoon (leeftijd onbekend) had patat gebakken en gegeten. Zijn ouders waren niet thuis. Hoewel de frietpan al uit was, bleek de afzuiger niet goed te functioneren. Die vloog in brand, mogelijk door een vastgelopen motor.

De jongen nam zijn hond mee naar buiten en waarschuwde de buren. Via 112 werden de hulpdiensten politie en brandweer gealarmeerd. Gelukkig bleek het mee te vallen. Er raakte niemand gewond. Wel is er rookschade in de keuken.

Lees meer over:

brand Boeieraak afzuiger
Deel dit bericht met je vrienden!