zondag 16 mei 2021

Alles over Papendrecht

Stofzuiger in brand

4 oktober 2011

PAPENDRECHT – Een stofzuiger is in brand gevlogen. Dat kwam waarschijnlijk doordat deze een plasticzak had opgezogen. Op het moment van de brand was er niemand thuis. Brandweerlieden besloten de voordeur te forceren en maakten het brandje in de keuken direct uit. Er was niet veel schade in de woning aan de Vrijheer van Eslaan in Papendrecht. De melding kwam binnen op maandagavond 3 oktober 2011.



Deel dit bericht met je vrienden!